Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Nasanovich, Anastasiia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Abstrakt Krizoví manažeři věří v hodnotu dobré předkrizové reputace. Předchozí pověst může chránit organizaci během krize. Tato diplomová práce se zaměřuje na vnímání a postoj spotřebitelů při zjištění, že se nechtěně účastnili skandálu Volkswagen Dieselgate. Výzkum také zkoumá, zda je náklonost ke značce faktorem při nákupu spotřebitelů ve chvíli, kdy společnost zasáhla rozsáhlá negativní mediální publicita. Pro hlubší pochopení vnímání zákazníků značky Volkswagen po skandálu Dieselgate byla použita metoda hloubkového výzkumu. Na závěr jsou prezentovány diskuse, doporučení a omezení zjištění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.